
Οι μαθητές θα δημιουργήσουν
το περιβάλλον της εφαρμογής και θα αναγνωρίσουν τον ρόλο που θα πρέπει
να έχουν τα διάφορα αντικείμενα. Θα οριστούν
τα στάδια ανάπτυξης της εφαρμογής και θα ζητηθεί από
τα παιδιά
να αντιμετωπίσουν προγραμματιστικά κάθε τέτοιο στάδιο. Οι λύσεις που προτάθηκαν
το κάθε στάδιο, συλλέγονται και αξιολογούνται. Επιλέγεται μιά από αυτές και
στην συνέχεια αντιμετωπίζουμε
το επόμενο στάδιο. Μέσα από την εφαρμογή αυτή, οι μαθητές
να χρειαστεί
να αντιμετωπίσουν μια σειρά προβλημάτων ιδιαίτερης αξίας. Θα αποκτήσουν σημαντική προγραμματιστική εμπειρία και θα εξοικειωθούν
με τις έννοιες της συλλογής δεδομένων από αισθητήρες, της επεξεργασίας των δεδομένων αυτών και του καθορισμού της συμπεριφοράς του αντικειμένου που παίζει τον ρόλο του Ρομπότ.